Een doordachte volledige strategische & creatieve uitwerking van jouw merk.
Wil je eruit springen tussen jouw concurrenten? Werk aan je tone of voice en branding met een logo en huisstijl die uitstralen waar je bedrijf voor staat en wat je dreefveer is. We bouwen samen een visueel imago uit. Laten we starten.
Net begonnen en nog op zoek naar de juiste richting voor je project? Of wil je je merk verder laten ontwikkelen? Dan ben je toe aan een rebranding. Voor beide opties ben je welkom bij Studio Sans.
We beginnen bij het begin en dat wil zeggen dat we samen definiëren waar je bedrijf voor staat en wat het drijft. Eens we weten welke richting we uitgaan, starten we met het designen van een huisstijl die uniek is en in lijn ligt met je strategisch plan. Wanneer we klaar zijn gieten we alles mooi in een huisstijlgids. Die vertelt exact hoe je aan de slag moet met je logo en huisstijl doorheen je volledige offline- en online communicatie, zoals op je website, in brochures, AD campagnes of folders.
In deze fase leren we je volledig kennen. Dit wel zeggen: je manier van werken, je klanten, drijfveer, imago en missie en visie. We bepalen wat je nodig hebt en welke kant we op gaan met je identiteit en hoe die zich vertaalt in een logo en huisstijl beschreven in een huisstijlgids.
Een logo kan uiteraard niet ontbreken. Een logo moet eenvoudig te herkennen zijn, professionaliteit uitstralen, veelzijdig zijn en bovendien deel uitmaken van een groter geheel: jouw identiteit en huisstijl. Met een logo alleen raak je niet ver, daarom werkt Studio Sans volledige brandings uit en ontwerpen we met het groter geheel in het achterhoofd.
Een huisstijlgids of brand guidelines brengen jouw logo en huisstijl in kaart. Het geeft de juiste richting aan om je merk naar een hoger niveau te tillen. Een huisstijlgids geeft aan welke kleuren gebruikt worden, het biedt een overzicht van mogelijke lettertypes en geeft aan welke grafische elementen en fotografie gebruikt kunnen worden. Getriggerd om hier meer over te weten? Krijg onze gratis gids met extra informatie.
Branding is simpelweg het uitwerken van je waarden, missie, visie, je eerder bepaalde positionering en je strategie. Het visueel overbrengen van deze waarden en een connectie maken met je huisstijl is van uiterst belang. Je branding geven we vorm in een handige huisstijlgids.